בולגרי משקיעה מיליון שקל בקמפיין לפסח
לבושם הגברים הוותיק "בולגרי אקווה"
מותג הבישום הבינלאומי "בולגרי" יוצא במסע פרסום לקראת הפסח לבושם הגברים הוותיק BVLGARI AQVA (בולגרי אקווה), בהשקעה של מיליון שקל.
"בולגרי אקווה" נמנה עם עשרת בשמי הגברים הנמכרים ביותר בארץ ובעולם.
לדברי אבי חן, מנהל השיווק של חטיבת הקוסמטיקה של ש.שסטוביץ', יבואנית ומשווקת מוצרי "בולגרי" בישראל, צפוי בתקופת החג ובתקופה שלפניו גידול של 100% במכירות הבשמים ולכן החליטה החברה לצאת בקמפיין משמעותי. בישראל נמכרים 3 מוצרים מסדרת BVLGARI AQVA: או-דה טואלט בשלושה גדלים (30 מ"ל, 50 מ"ל ו-100 מ"ל), אפטר שייב ודאודורנט.