70 אלף דולר לקמפיין פרסום של "מרוול קוסמטיקה"
הקמפיין למארזי טיפוח עור הגוף תחת הסלוגן: "האביב פורח"
חברת "מרוול קוסמטיקה" יוצאת לקראת האביב והחגים בקמפיין ריחני למארזי טיפוח עור הגוף, בהשקעה של כ-70 אלף דולר, תחת הסלוגן: "האביב פורח". הקמפיין, באמצעות פרסום אשל-שיבר, יעלה השבוע בשלטי חוצות, פוסטרים בתחנות אוטובוס, נקודות מכירה ופרסום ממוקד בעיתונים.
הפרסום ידגיש את מארזי טיפוח העור והגוף בריחות המובילים: אורכידאה ו-true love.