70 אלף דולר לקמפיין פרסום של "מרוול קוסמטיקה"

הקמפיין למארזי טיפוח עור הגוף תחת הסלוגן: "האביב פורח"
שרות Bizportal |

חברת "מרוול קוסמטיקה" יוצאת לקראת האביב והחגים בקמפיין ריחני למארזי טיפוח עור הגוף, בהשקעה של כ-70 אלף דולר, תחת הסלוגן: "האביב פורח". הקמפיין, באמצעות פרסום אשל-שיבר, יעלה השבוע בשלטי חוצות, פוסטרים בתחנות אוטובוס, נקודות מכירה ופרסום ממוקד בעיתונים.

הפרסום ידגיש את מארזי טיפוח העור והגוף בריחות המובילים: אורכידאה ו-true love.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה