המותג ניקול משקיע חצי מיליון שקל בפעילות לפסח
חברת חוגלה-קימברלי בעלת מותג אביזרי המטבח והבית "ניקול" מעלה פעילות שיווקית בשם "יוצאים מהכלים" באתר אינטראקטיבי לקראת חג הפסח, המאפשר לגולשים לשלוח סרטונים שצילמו עם סיטואציות משעשעות מחיי הזוגיות במטבח ולהשתתף בתחרות שהפרס שלה הוא מטבח חדש ממטבחי סמל.
שלושת הסרטונים הטובים יעלו לאירוע גמר אשר ישודר בתכנית "מומחים עם סגנון" בטלוויזיה. כמו כן, ניתן לזכות בכרטיסי טיסה לפאריז על-ידי הצצה בסרטונים של הגולשים ודירוגם.
התחרות תקודם גם בפעילות שטח בשבעה קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון, חולון, עזריאלי, הוד השרון, מלחה, הנגב ואיילון - שם המבקרים יוכלו לשחק משחק אינטראקטיבי נושא פרסים ולהצטלם לתחרות. במקביל, יחולקו קופוני הנחה למוצרי ניקול. התחרות תימשך עד סוף מרץ.
במקביל, משקיעה החברה חצי מליון שקל בפרסום לקראת חג הפסח למותג ניקול ומעלה קמפיין באמצעות משרד פרסום גיתם BBDO תחת הסיסמא המוכרת: "ניקול - במטבח זה הכל!".