קמפיין ראשון לאופנת קרוקר לאחר שבחרה משרד פרסום

הקמפיין, באמצעות ענבר-מרחב-שקד, עולה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

כחודש לאחר שבחרה במשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד לטפל בתקציב הפרסום שלה, יוצאת רשת האופנה "קרוקר" בקמפיין פרסום לקיץ 2007 בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון שקל. יצויין, כי תקציב הפרסום השנתי יעמוד, לדברי החברה, על כמיליון דולר.

הדוגמנים הבינלאומיים יוג'ין באודר, אלכסנדרה בורמן וברייאן ג'נליס נבחרו להוביל את הקמפיין, תחת הסיסמא: "Crocker Jean's- have a Nice Ass".

לדברי ספי שקד, בעלים ומנכ"ל משותף בענבר, מרחב, שקד, קמפיין קרוקר לקיץ 2007 באמצעות השימוש בסיסמא Have a Nice Ass מוציא את "האמת החוצה" ומדבר על הגורם המשפיע והמכריע בבחירת הג'ינס - Nice Ass (ישבן נאה). קרוקר ג'ינס איכותי יותר מהג'ינסים המתחרים מולו בקטגוריה, ולכן הקפדנו בקמפיין לתת לו את הכבוד הראוי לו, והשתמשנו בדוגמנים שעובדים ביום יום על קמפיינים גדולים בחו"ל כמו הוגו בוס ודולצ'ה וגאבנה ו מזוהים עם ערכי הרשת והמותג ומשדרים: אופנתיות, חדשנות, חוצפה, תעוזה וכוח ובעלי Nice Ass".

הקמפיין כולל קטלוג קיץ שיופץ ב-250 אלף עותקים, שלטי חוצות בפריסה ארצית, שילוט חוצות בכביש איילון ובצמתים גדולים בתל אביב, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות ארצית, במגזינים ובמקומונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה