מוסיקה פלוס משקיעה מיליון שקל במיתוג מחדש
חברת "מוסיקה פלוס", המתמחה מזה 20 שנה בתחום שירותי המוסיקה, עוברת בימים אלה מיתוג מחדש בהשקעה של מיליון שקל ותקרא מעתה de'plus.
המהלך האסטרטגי נובע מקריאת החברה את צרכי השוק ורצונה להתפתח גם לשווקים בינלאומיים ומתוך רצון לאגד תחת מותג אחד את מגוון תחומי עיסוקיה של החברה.
לצד המיתוג המחודש, מרחיבה החברה פעילותה בחיי הלילה בתל-אביב עם פתיחת מועדון חברים בחודש מאי השנה ונמצאת בהליכי פיתוח של ליין מוצרים בתחום האירועים.
בין השירותים שמציעה החברה נמנים גם שירותי מוסיקה ווידיאו-ארט; ייזום והפקת אירועי חוצות כמו מצעד האהבה; שירותי הפקה לגופים עסקיים; בית ספר למוסיקה עכשווית; יבוא מופעים מוזיקליים מחו"ל; ייצוג אמנים ישראליים לאירועים; הפקת דיסקים, ניהול בית האירועים "סטואה" בקיבוץ געש ועוד. כיום מונה הקבוצה כ-60 עובדים.
עמית רונאל-שליו, מנכ"ל ובעלים של קבוצת de'plus מסר, כי "בשנים האחרונות העמיקה החפיפה בין ענפי האירועים, הבילוי ותרבות הפנאי. כגוף חי ונושם ענפים אלו למעלה מעשרים שנה, הבנו כי אנו יכולים לקחת את ה-DNA שלנו, וליישם אותו בתחומים נוספים המשיקים עם פעילותנו כיום. זיהינו כי אין שום מותג חזק ומשמעותי אשר פועל סינרגטית בתחומים אלו, de'plus מהווה פלטפורמה שתאפשר את הרחבת הפעילות המתוכננת".
כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנעשה בשיתוף עם דן בוארי ואוליביה אסולין מחברת Parazar נבחר סלוגן חדש לקבוצה: "make a wish...it may come true" ("בקש משאלה, היא עשויה להתגשם" - א.א.), רעיון המתאר בתמציתיות את הפילוסופיה של הקבוצה.