שת"פ בין דאב לסטימצקי לרגל יום האישה הבינלאומי
לקראת יום האישה הבינלאומי המתקיים ב-8.3, יוצא המותג דאב בשיתוף פעולה עם רשת חנויות הספרים סטימצקי.
במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכשת אחד ממוצרי דאב באחד מסניפי הסופר-פארם, תקבל סימניית הנחה של 40% לקניית ספרות נשית ברשת סטימצקי. ההנחה ניתנת למימוש עד ה-20.3.07.
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי והתרחב בהצלחה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 נכנס לקטגורית הדאודורנטים ובשנת 2001 התרחב לקטגוריות שיער.
מותג הטיפוח דאב המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים. אג'נדה זו באה לידי ביטוי הן בעיצוב מוצרי דאב, שהינו מינימליסטי ונקי, והן בקונספט של סרטוני ומודעות הפרסום של החברה לאורך השנים, שלעולם לא הציגו דוגמניות מושלמות, אלא המחישו חוויה שלמה של נשיות ורכות, באמצעות הצגת נשים מן השורה, שאינן דוגמניות או שחקניות מפורסמות.