ענף הפרסום תומך בקקטוס הזהב: 50 חברות הגישו עבודות

חלק מהחברות שהגישו עבודות מטופלות במשרדי הפרסום אשר סרבו לשתף פעולה עם התחרות
אפרת אדיר |

אמש הסתיים מועד ההגשות לתחרות הקקטוס ומבדיקת תוצאות ההגשה עולה, כי ענף הפרסום מביע אמון בתחרות הקקטוס.

בסך הכל 50 חברות הגישו 1,264 עבודות לקקטוס, מתוכם 35 משרדי פרסום ו-15 מפרסמים ביניהם, חוגלה, אסם, שופרסל, טבע, קרייזי ליין, פז YELLOW, סמסונג, אורנג', שטראוס עלית, מזרחי טפחות, יוניליוור ישראל, שירותי בריאות כללית, HOT , טמבור ועוד.

ההיענות הגבוהה של המפרסמים וחברות הפרסום להשתתפות בתחרות עומדת כנגד פרישתם של 4 משרדי פרסום גדולים מהתחרות: באומן-בר-ריבנאי, מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וראובני פרידן. כך גם המפרסמים אשר מטופלים במשרדים אלה הגישו בעצמם עבודות לתחרות.

מהנהלת התחרות נמסר, כי השנה הוגשו 220 קמפיינים ב-13 התחומים של התחרות, מתוכם הוגשו 19 קמפיינים לקטגוריית קמפיין השנה והם יתחרו על תואר הקמפיין הטוב ביותר לשנת 2006.

כמו כן, לקטגוריית הרעיון הטוב ביותר של השנה, הוגשו 22 עבודות ואילו המדיום הבולט ביותר השנה בכמות העבודות שהוגשו הוא האינטרנט עם 265 עבודות.

בעוד מספר ימים יחלו 115 השופטים של התחרות את שלב השיפוט. כאמור השנה הצטרפו 10 שופטים בכירים מחו"ל לצוות השופטים של הקקטוס והם ישפטו את קטגוריית רעיון השנה. טקס הקקטוס יתקיים ב-17 במאי באולם סמולרש ברמת אביב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה