רנו קליאו - הפרסומת הזוכה לחודש דצמבר 2006
מכון המחקר "מותגים" עורך סקר פרסומות באתר OTOT אחת לחודש בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש דצמבר 2006, דורגה במקום הראשון הפרסומת של "רנו קליאו - שלט חוצות חתוך".
הפרסומת, מבית גליקמן נטלר סמסונוב, זכתה ב-98 נקודות, 28% עבור תרומה למותג ו-42% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.
במקום השני דורגה "אורנג' משפחה - חוט וקופסאות", של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 41 נקודות - 16% עבור תרומה למותג ו-9% עבור קריאטיביות. למקום השלישי הגיעו שתי פרסומות: "מירס - ג'י פי עץ" גם כן של גליקמן נטלר סמסונוב, עם 38 נקודות - 12% עבור תרומה למותג ו-14% עבור קריאטיביות, ו"פלאפון sms - ילד מוכר סופגניות" של אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם 38 נקודות - 11% עבור תרומה למותג ו-16% עבור קריאטיביות.