אחד מאבות הפרסום בישראל, אמנון אריאלי הלך לעולמו

יו"ר איגוד הפרסום, יאיר גלר, ספד לו היום: "אריאלי היה אחד מענקי הפרסום הישראלי, ממציא, מחדש ומוביל. אנו, הפרסומאים של היום, מרכינים ראש לזכרו"
שי פאוזנר |

אמנון אריאלי, מהפרסומאים הבכירים של ענף הפרסום הישראלי הלך היום לעולמו. אריאלי היה יוצרם של כמה מהקפיינים שעליהם "גדלה" ישראל, כמו "תנו לגבר גולדסטאר" ו"תן לאצבעות ללכת במקומך". יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום, ספד לו.

"אריאלי אשר החל את דרכו בענף הפרסום הישראלי בשנת 1950 היה ממייסדי הענף ושימש כמורם של מאות פרסומאים בישראל.

פרסום אריאלי שהקים אמנון היה שנים ארוכות משרד הפרסום המוביל בישראל, מתוכו נולדו הקמפיינים הגדולים לאורך שנות דור.

אמנון אריאלי היה אחד מענקי הפרסום הישראלי, ממציא, מחדש ומוביל. אנו, הפרסומאים של היום, מרכינים ראש לזכרו של אמנון ומביעים הוקרה והערכה רבה על תרומתו לענף.כבר בשנת 2000 הענקנו (איגוד חב' הפרסום בישראל) פרס על מפעל חיים לאמנון אריאלי על פועלו בענף. יהי זכרו ברוך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה