טמפו בקמפיין אינטרנט כהמשך להשקה של גודסטאר לייט

תחת הסיסמא: "תפסת חבר בקטע לייט? תן לו לצאת גבר" ובהשקעה של 300 אלף שקל
שרות Bizportal |

בהמשך לפרסומת המדוברת לגולדסטאר לייט בכיכובו של משה דץ אשר עלתה לאוויר לפני שבועיים, עולה בימים אלה גרסת האינטרנט.

משרד הפרסום מקאן דיגיטל הפיק את הפרסומת בהשקעה של כ-300 אלף שקל ותחת הסיסמא "לייט לייט אבל גולדסטאר".

בנוסף יושק משחק בשם "מצעד הבושה של גולדסטאר לייט" בו ניתן יהיה "להפליל" חבר שנתפס בקטע לייט, צילום תמונה או קטע וידאו, כשבאפשרותו של ה"מופלל" להוכיח את גבריותו על-ידי קטע וידאו או תמונה המצדיקה זאת.

הזוכה במקום הראשון יקבל מקרר מיני של גולדסטאר + אספקה של בירה לשנה. זוכה המקום השני יוכל להשתתף בארוע האקדמיה לבירה של גולדסטאר באילת.

בירה גולדסטאר לייט מכילה 29 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה