מועצת הדבש משקיעה 200 אלף דולר במגזר הרוסי
יוצאת בקמפיין ייעודי בערוץ 9 ובאתר האינטרנט בשפה הרוסית
מועצת הדבש יוצאת בימים אלו לראשונה בקמפיין פרסום ייעודי למגזר הרוסי. שחר טנא, מנכ"ל מועצת הדבש מציין כי בקרב המגזר הרוסי ישנה מודעות גבוהה לדבש ולערכים הבריאותיים שלו ומאז העלייה הרוסית המאסיבית בשנות ה-90 עלתה צריכת הדבש באופן דרמטי.
קמפיין הפרסום יכלול חסות על פינת בישול בתוכנית הבוקר של ערוץ 9; חסות על תוכנית בריאות בערוץ 9; שקופית חסות לפני ואחרי תחזית מזג אוויר במהדורת החדשות המרכזית בערוץ 9; והקמת אתר חדש של מועצת הדבש בשפה הרוסית שיכלול את רשימת המכוורות בארץ, מתכוני דבש ועוד.
טנא מציין, כי המועצה החליטה להתמקד בערוץ 9 בשל הפופולאריות שלו בקרב המגזר הרוסי. מועצת הדבש תשקיע בקמפיין כ-200 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון סקטורס ומשרד יחסי הציבור גלאסטנוסט המתמחה הציבור הרוסי.