בנק לאומי למשכנתאות משקיע 1.5 מיליון שקל בקמפיין
אחרי שלפני כשלושה שבועות הודיע מנכ"ל בנק לאומי למשכנתאות, יובל גביש, על השקת שירות חדש ללקוחות הבנק: שירות "רצים במקומך", יוצא הבנק עם קמפיין לשירות החדש, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרדי הפרסום פובליסיס אריאלי ואידיאולוג'יק, יכלול פרסום בעיתונות הכתובה, ברדיו ובאתרי האינטרנט.
שירות "רצים במקומך" ייחודי לבנק לאומי למשכנתאות ותכליתו היא הקלה על הלקוח נוטל המשכנתא, הנדרש להביא אישורים רבים מגורמים כמו הטאבו, רשם המשכונות, עורכי דין, מוכרים ועוד. מהבנק נמסר, כי כחלק מהשירות החדש, וללא כל עמלה על הלקוח, ירוץ הבנק עבור הלקוח ויטפל בסידורים אלה, מבלי שהלקוח ייאלץ להפסיד ימי עבודה ולבזבז את זמנו בעמידה בתורים אינסופיים.
מנכ"ל לאומי למשכנתאות, יובל גביש, אמר בהקשר לשירות החדש כי הוא נועד לפשט הליכים עבור הלקוח ולהקל עליו את התהליך של נטילת המשכנתא. "כפי שהצהרתי בעבר, אנחנו מתכוונים להכניס מוצר חדש מדי רבעון ולהפוך את תהליך נטילת המשכנתא מנטל לחוויה, ושירות 'רצים במקומך' הוא צעד נוסף שלנו בכיוון זה", אמר גביש.