מותג הייניקן נותן חסות ראשית למשחקי ליגת האלופות
חברת טמפו, משווקת הייניקן בישראל, מעניקה זו השנה השניה ברציפות, חסות ראשית למשחקי "ליגת האלופות של אירופה". תחילת המשחקים של עונה זו הייתה בספטמבר 2006 ושני חצאי הגמר והגמר הגדול, מתקיימים במהלך החודשים אפריל -מאי 2007.
בירה הייניקן מחזיקה בנתח שוק של כ-10% משוק הבירה בישראל, כאשר מותג הבירה המוביל את השוק - גולדסטאר (30%) גם הוא של חברת טמפו.
הייניקן היא אחת מארבע נותנות החסות העיקריות של משחקי ליגת האלופות בכדורגל לצד: פורד, מאסטרקארד, וסוני פלייסטיישן. "חלק מרכזי מהפעילות השיווקית סביב אירועי ליגת האלופות יתמקדו בעיר אילת השנה", אומרת קרן מושעי, מנהלת מותג הייניקן ישראל.
לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו: "בכל שנה במהלך תקופת משחקי ליגת האלופות האירופאית, נוקטת הייניקן במגוון של מהלכים שיווקים סביב עולם ליגת האלופות. השנה, החלטנו להתמקד במשחקי חצי הגמר ובגמר הגדול המתוכננים להתקיים במהלך חודשים אפריל ומאי, ולהעניק לצרכנים חוויה שונה, הרבה יותר רחבה ואטרקטיבית מצפייה במשחק. הבחירה בעיר אילת הייתה הן בשל שיתוף הפעולה עם רשת מלונות פתאל והן בשל אפיונה של העיר כעיר צעירה ותוססת המתאימה למותג הייניקן".
במסגרת הפעילות, יוצאת הייניקן בשיתוף פעולה עם רשת מלונות פתאל, כאשר במהלך חודש מרץ, יכללו שישיות הייניקן קופונים למימוש בהזמנת חופשות ליגת האלופות - HEINEKEN . CHAMPIONS PLANET.
כמו כן, 2 אירועי חצי הגמר של הליגה שיתקיימו בתאריכים 24-25 אפריל, ו- 1-2 מאי יוקרנו על גבי מסכי ענק בחוף הדקל בעיר אילת ויהוו מוקד פעילות מרכזי של הפעילות שתקיים הייניקן סביב ליגת האלופות.
בכל אחד מהמשחקים, בנוסף להקרנת המשחק, ייהנו המשתתפים מהופעה חיה של הדג נחש (במשחק הראשון) ומשינה (במשחק השני), וממסיבה לתוך הלילה .