פובליסיס נט מדיה משפרת מידע על הגולש עם קומסקור
פובליסיס נט מדיה, מהמובילות בתחום רכש מדית האינטרנט בישראל, חתמה עם חברת InterSight, הנציגה הבלעדית של ComScore בישראל, על הסכם הרשאה לשימוש בנתוני ComScore, המצביעים על מאפייני והרגלי גלישה של ישראלים בארץ ובעולם. חברת ComScore Networks היא חברת המדידה המובילה בעולם בכל הקשור לניטור - מדידה, אבחון וניתוח פעילות הגולשים באינטרנט. אינטרסייט היא גם ספקית מערכת בקרת הפרסום eRate, שהפכה לסטנדרט בענף הפרסום באינטרנט בישראל. חברת פובליסיס רוכשת מדיה ל-7 משרדי אינטראקטיב שונים והיא חברת המדיה הראשונה בישראל שנכנסה להסכם רכישת שירותי ComScore עם InterSight. לדבריה של ענבר אברון, מנהלת המדיה של פובליסיס נט מדיה, "הטמעת מערכת המדידה של ComScore, היא נדבך שירותי חשוב עבור לקוחות הקבוצה. גם בנושא הרייטינג האינטרנטי, בוחרת פובליסיס נט מדיה, להיות הראשונה בישראל במתן שירות חשוב זה ללקוחותיה. אנחנו מאמינים כי הבנה טובה יותר של העולם בו אנו חיים תתרום רבות להצלחת לקוחותינו תוך הבנת הטרנדים והחדשנות בשוק האינטרנט בישראל". לדברי איתי אוליניק, מנכ"ל InterSight: "מערכת המדידה של ComScore הינה הסטנדרט במדינות רבות בעולם ונמצאת בשימוש מפרסמים, פרסומאים וחברות בינלאומיות מובילות. בישראל מנטרת החברה התנהגות גולשים זה למעלה משנתיים באמצעות פאנל מייצג של מעל ל-4,000 גולשים". עוד מוסיף אוליניק כי "השילוב של שרותי בקרת הפרסום eRate ו-ComScore מאפשר לראות את התמונה הכוללת של התנהגות גולשים תוך מיקוד בחתכים, מגמות ופילוחים מחד, ובקרת יעילות הפרסום מאידך". יצווין, כי הסכם זה בא לידי מימוש לאחר שהוכח כי השילוב של שתי התוכנות מייצר סטנדרט חדש למדידת פרסום והרגלי שימוש, עובדה המאפשרת לקהל המפרסמים את היכולת לתכנן לעומק ולמדוד אפקטיביות של קמפיינים ברשת.