קבוצת SBC מדווחת על 20 אלף מנויים חדשים
חתמה על חוזה של 8,000 מנויים עם קופת חולים מכבי;קיבלה את הזיכיון להוציא לאור בישראל את מגזין הגברים MAXIM
קבוצת SBC מדווחת על גידול במספר המנויים של המגזינים שמוציאה החברה לאור. כך, בחודש פברואר נחתמו הסכמים ל-20 אלף מנויים חדשים עם גופים עסקיים, כאשר הגדול מביניהם נחתם עם קופת חולים "מכבי" ל-8,000 מנויים. סך המנויים של הקבוצה כיום הוא 170 אלף. הקבוצת מוציאה לאור החל מ-1998 כ-22 מגזינים בינלאומיים וישראלים, ביניהם "פורבס", "קוסמופוליטן", "PC מגזין", "מסע עולמי", "רכב", "דרך האוכל" ועוד. בימים אלו קיבלה קבוצת SBC את הזיכיון להוציא לאור בישראל את מגזין הגברים "MAXIM", הנמכר מדי חודש ב-13.5 מיליון עותקים בעולם ומגיע לחשיפה של 50 מיליון קוראים. כמו כן, נמצאת הקבוצה בימים אלו במו"מ עם עוד מספר גופים עסקיים שירכשו מנויים עבור מנהליהם או עובדיהם וההערכה הינה שעד סוף שנת 2007 מספר המנויים של הקבוצה יגיע ל-220 אלף.