עכבר העיר און-ליין תיעד פעילות קד"מ בווידיאו

הפעילות, בהשקעה של 150 אלף שקל, נועדה ליצור חשיפה בקרב קהל היעד לאתר
שרות Bizportal |

אתר האינטרנט עכבר העיר Online, שהושק בתחילת חודש ינואר 2007 לקהל הרחב, מסכם את פעילות ההשקה לקהל הרחב בפעילות שיווק וקד"מ יוצאת דופן במקומות בילוי ידועים ברחבי הארץ. הפעילות הייחודית התמקדה באזורי הבילוי בערים מרכזיות בארץ, וביניהם ציר מוריה בחיפה, מתחם שינקין בתל-אביב, מתחם שוק מחנה יהודה בירושלים, מתחם אזור התעשייה הישן בראשון לציון ואזור פארק המדע ברחובות. פעילות הקד"מ נערכה באמצעות חברת גרילה M בהיקף של כ-150 אלף שקל, במסגרתה חולק שי קטן למבלים מעכבר העיר און-ליין. הפעילות תועדה כולה בווידיאו, ומתוכה בחרו אנשי עכבר העיר Online את הקטעים המצחיקים והמשעשעים ביותר וערכו אותם לסרטון שיווקי, שמופץ ברשת האינטרנט. לדברי מנהלי האתר, מטרת המהלך השיווקי, היא ליצור חשיפה גדולה בקרב קהל היעד לאתר ולתוכן אותו הוא מציע.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה