"גו אנדר" נכנסת לראשונה לתחום הלבשה תחתונה לגברים
חברת " GO UNDER" (גו אנדר) המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, תיכנס בקיץ הקרוב לראשונה, לתחום הלבשה תחתונה לגברים.
במסגרת כניסתה לתחום תשקיע כ-1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי.
בין הפריטים שתשווק "גו אנדר" בקיץ הקרוב: תחתוני אל תפר, בוקסרים, תחתוני טנגה ומיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות מוכרות כמו פופאי וטום וג'רי.
המוצרים ישווקו החל מחודש מאי 2007 בלמעלה מ-200 נקודות מכירה, ביניהם, רשת אפרודיטה, רשת המשביר החדש לצרכן ונקודות מכירה פרטיות.
כדורגלן העבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו נבחר כפרזנטור של המותג. במסגרת ההסכם יקבל רביבו 200 אלף דולר לעונה.
מסע הפרסום הרחב נאמד ב-350 אלף דולר ויעלה באמצעות משרד הפרסום "אופטימום". רביבו יככב לצד הפרזנטורית של המותג "גו אנדר" לנשים, הדוגמנית רותם סלע, והקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים וקטלוג שיופץ בחנויות.
לדברי אלברט נאקרי, מבעלי גו אנדר, מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכה החברה עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל. לדבריו: "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף ולאסתטיקה".
שוק ההלבשה התחתונה לגברים שונה משוק ההלבשה התחתונה לנשים וכיום קיימות למעלה מ-10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ-30 מותגים. הלבשה תחתונה לגבר, לעומת זאת, חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים.
עוד מסר נאקרי, כי היום הגבר הישראלי שמכבד את עצמו רוכש למעלה מ-10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי הלבוש באותה עונה. להערכתו, בשנת הפעילות הראשונה תמכור "גו אנדר" עשרות אלפי פריטים לגבר והמכירות יסתכמו בלמעלה מ-5 מיליון שקל.