תקציב הפרסום של שקם אלקטריק עובר לזרמון גולדמן

הרשת עזבה את פרסום באומן-בר-ריבנאי לאחר מספר שנים
אפרת אדיר |

תקציב הפרסום של רשת שקם אלקטריק עובר למשרד הפרסום זרמון-גולדמן. התקציב בהיקף של כ-2 מיליון דולר בשנה טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

שקם אלקטריק נמצאת בבעלות קבוצת אלקטרה, תחת הזרוע של אלקטרה מוצרי צריכה. פעילות החברה כוללת את רשת שקם אלקטריק ורשת סנסור.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של שקם אלקטריק עמד ב-2005 על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון וב-2006 עמד התקציב על סכום נמוך משמעותית של 6.9 מיליון דולר, גם כן במחירי מחירון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה