פרומרקט מקימה חברה לקד"מ ופרסום בסלולר
קבוצת פרומרקט בשותפות עם אביעד רבינוביץ (30), שכיהן עד לאחרונה כעורך התוכן הראשי של טיפקום, מחברות התוכן המובילות בישראל (מקבוצת פישמן), מקימים יחד את "פרונטו" - סוכנות לקד"מ ופרסום באמצעות הסלולר.
פרונטו, תהיה למעשה, משרד הפרסום הסלולרי הראשון בישראל, הרואה בסלולר את מדיית העתיד ביכולת לפנות לצרכנים פנייה אישית, ישירה ורלוונטית. החברה החדשה תפנה למפרסמים ותייצר עבורם קמפיינים מיוחדים במדיה הסלולרית, תוך שימוש בכלים כמו SMS, MMS, וידאו, תכנים מוסיקליים ועוד.
אביעד רבינוביץ החל את דרכו בסלולר כמנהל מחלקת המוסיקה באגף התוכן של סלקום, לאחר מכן היה מנהל תחום הווידאו וה-MMS בחברת "לוגיה".
לדברי יוני סער, בעלי קבוצת פרומרקט, "האינטרנט עוד לא התחיל לפרוח וכבר אנו רואים ירידה מהותית באפקטיביות של הבאנר. המדיום של העתיד חייב להיות אישי, ישיר, קצר וקולע ונגיש לכל צרכן ברגע המתאים ביותר. הסלולר מגלם את כל אלו ומהווה מדיה יוצאת דופן ביכולת שלה להיות רלוונטית".
אביעד רבינוביץ אמר: "האפקטיביות בשימוש בסלולר והתפתחות בתחום יביאו לכך שהכלי המרכזי דרכו הצרכן יצרוך תכנים בעתיד יהיה מכשיר אחד קטן ונייד שנקרא כיום טלפון סלולרי ובעתיד - מי יודע. כוונתנו איננה לייצר רק קמפיינים בסלולר. אנחנו נתחיל משם כי כרגע זה המדיום הכי רלוונטי, אבל הכוונה היא לפרסום בכל דבר שהוא נייד: אייפודים, כרטיסי זיכרון וכדומה. היום קיים בישראל פרסום בסלולר אך מדובר בעיקר בפרסום דרך חברות הסלולר או פורטלי התוכן וזה פרסום בעיקר באמצעות SMS שעוסק בהארד סייל. זה כיוון טוב ויעיל אבל אפשר להרחיב אותו להרבה מקומות אחרים - בדיוק כפי שעושים בעולם".