רשת "הגרה" בחרה באמה אריקסון לקמפיין אביב-קיץ 2007

הקמפיין, באמצעות גולן נהרדעא, עולה בהשקעה שך 150 אלף דולר
שרות Bizportal |

רשת האפנה "הגרה" יוצאת בקמפיין אביב-קיץ 2007 בהשקעה של 150 אלף דולר, אותו תוביל אמה אריקסון, דוגמנית בינלאומית משוודיה.

קמפיין הקיץ שיצא באמצע פברואר, כולל קטלוג חדש, פוסטרים בנקודות מכירה, מודעות פרסום בעיתונות ובמגזינים, פרסום באתרי אינטרנט ומועדון הלקוחות של הרשת.

קמפיין הפרסום והפקת הקטלוג נערכו באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא, כאשר הרעיון המרכזי בקטלוג הוא נשיות, עוצמה, טבע, אביביוהתחדשות.

אמה אריקסון (33), מתגוררת בשוודיה וכיכבה במספר קמפיינים ידועים כמו: בושם אקסצ'נג' של ארמני, קמפיין "לה פרלה", קמפיין קודאק ועל גבי שערים במגזינים "ווג" "אל" "קוסמופוליטן" ועוד. כמו כן, נבחרה בשנה שעברה בתואר "האישה היפה ביותר" במסגרת תחרות בינלאומית בלונדון הנקראת: pretty woman.

מגי בן דוד, מעצבת האופנה הראשית ברשת "הגרה", מוסרת: "אריקסון, נבחרה להוביל את קמפיין קיץ 2007 מתוך ראייה המאפיינת את קו הרשת "הגרה" של נשים עם מידות מציאותיות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה