טובורג ממשיכה לתמוך במוסיקה ישראלית ב-800 אלף שקל
מותג טובורג ממשיך למנף את החיבור למוזיקה ישראלית ומשיק בימים אלה סדרה של כ-20 הופעות אנפלאגד, בהשקעה כוללת של כ-800 אלף שקל אשר יציגו את הקונספט המוסיקלי של חיבור אמן מוביל עם אמנים צעירים.
האמנים אשר נבחרו להציג השנה את הקונספט הם יזהר אשדות וחמי רודנר כאשר כל אחד מהם יארח הרכב צעיר וייחודי של אמנים שבבסיסו יעמוד זמר מוביל ,זמר מתחיל וזמרת חדשה. יזהר אשדות יופיע עם פיטר רוט ושרה וחמי רודנר יופיע עם יוני בלוך ואביגיל רוז במופע אקוסטי.
ההופעות תתקיימנה בבארים בכל רחבי הארץ ותהיינה פתוחות לקהל הרחב ללא עלות כספית מתוך כוונה להציע לקהל חוויה מוסיקלית.
נירית מיטל, מנהלת מותג טובורג: "בשנה שעברה הובלנו קונספט ייחודי שזכה להצלחה רבה עם האמנים פאבלו רוזנברג ודודי לוי. השנה ניתן דגש לשילובים של זמרים מובילים לצד אמנים צעירים ומבטיחים שנבחרו על ידי יזהר אשדות וחמי רודנר. המופעים של טובורג בישראל ממשיכים את המגמה העולמית של טובורג אשר מעניקה חסות לפסטיבל הרוק הגדול בעולם "רוסקילדה" הנערך מדי קיץ בדנמרק, לפסטיבל זה מגיעים צעירים מרחבי אירופה כולה וכל הכנסותיו נתרמות למטרות נעלות".
יזהר אשדות: "הסיבוב הזה לוקח אותנו למקומות שלא הופענו בהם לפני כן ושלא יכלו להרשות לעצמם מופעים מסוג זה אלמלא התמיכה. המוסיקה הישראלית זקוקה לשיתופי פעולה מסוג זה ואני מברך על כך".
חמי רודנר: "אני חושב שזה נפלא שטובורג נותנים במה כזאת לאמנים צעירים. במיוחד בישראל, כל פיסת חשיפה היא קריטית".
טובורג הינה ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכרת בלמעלה משמונים מדינות. בארץ הפכה טובורג להיות מותג הבירה הבינלאומי השלישי בגודלו במכירות עם נתח שוק של כ-12%.