יפה בוורוד

מי עדן משיקה בקבוק ורוד במהדורה מוגבלת כתרומה לוראייטי ישראל
אפרת אדיר |

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל ממשיכה לחדש ומשיקה בימים אלה מהדורה מוגבלת של מי עדן בבקבוק ורוד אישי, בהשקעה של 1 מיליון שקל.

הבקבוקים החדשים ישווקו באופן בלעדי ברשת הסופר-פארם במהלך החודש הקרוב ויעלו 5 שקל, כאשר כל ההכנסות ממכירתם מיועדות כתרומה לארגון וראייטי ישראל.

לדברי החברה, בכדי להשלים את המראה, גם תוויות הבקבוקים החדשים עוצבו באופן שונה מהשפה המותגית של מי עדן ובהתאמה מלאה להפיכת הבקבוק החדש לאביזר אופנתי, המהווה חלק בלתי נפרד מה"אקססוריז" של הנשים של היום.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "בעיקר היום, עם המודעות ההולכת וגוברת למים מינרליים טבעיים, כשיותר ויותר נשים הולכות עם בקבוק בתיק, אנו מאמינים כי הבקבוק הוורוד של מי עדן יהפוך ללהיט. כך תוכלנה נשים להמשיך ולשמור על אורח חיים בריא ולהישאר אופנתיות ומעודכנות".

על שיתוף הפעולה עם רשת הסופר-פארם אומרת גזית: "הבחירה בסופר-פארם אינה מקרית. המותג הינו סמל לבריאות, איכות חיים ולייף סטייל בדגש על פניה לקהל הנשי, כך שהוא עומד בהלימה מלאה לשיתוף הפעולה עם מי עדן בהשקת הבקבוק הורוד".

המהדורה המוגבלת של הבקבוק הוורוד בסופר-פארם תחשף במסגרת ספיישל "רוקדים עם כוכבים", תוכנית התרמה נוצצת לווראייטי ישראל שתתקיים בסוף החודש בזכיינית הטלוויזיה רשת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה