חברת פזקר מפרסמת באמצעות קבוצת Lead בחצי מ' ד'
חברת פזקר, יצרנית ומפתחת פתרונות איטום ובידוד מקבוצת פז, עולה בקמפיין חדש באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.
לקראת חורף 2007 החליטה פזקר לרענן את השפה התקשורתית הקיימת ולמצוא דרך חדשה ומקורית לקדם את מוצרי האיטום והבידוד שלה.
יחד עם קבוצת Lead, הוחלט לצאת בקמפיין חדש המציג מבנים בינלאומיים מוכרים, כגון שער הניצחון בפאריס והוותיקן ברומא, כשהם מתגוננים בפני הגשם בדרכים שונות. כל אחד מהמבנים עוזר לאפיין תכונה או שימושיות אחרת של מוצרי פזקר והוא נועד להמחיש את העובדה שהחברה בינלאומית ומספקת מגוון פתרונות איטום ובידוד.
הקמפיין החדש, הכולל מודעות בעיתונות המקצועית בעלות כוללת של כחצי מיליון דולר, פונה לאדריכלים, קבלני איטום, שיפוצניקים ומהנדסים.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: כחלק מהאתגר היומיומי שלנו בדרך אל הלקוחות העסקיים ובעיקר כשמדובר בשיווק מוצרים מורכבים, חשוב לנסות לפשט את המסר ולהתאימו לגורמים השונים, בדרך מקורית וקריאטיבית. בקמפיין של פזקר, האתגר היה למצוא דרך מעניינת ומקורית, לקדם את מוצרי האיטום והבידוד, "למשוך את העין" של בעלי המקצוע הרלוונטיים ולחזק את מיצובה של פזקר כחברה בינלאומית, המובילה בתחומה. קמפיין המבנים הבינלאומיים משיג מטרה זו ובגדול".