סופר פארם מקדמת את המותג הפרטי בקמפיין ב-2 מ' ש'

תקיים בחודש מרץ את חגיגת לייף השנתית בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת סופר-פארם יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום תדמיתי למותג LIFE, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

הקמפיין, תחת הסיסמא "הדברים הקטנים שעושים את החיים", מציג סיטואציות, כמו צחצוח שיניים, רחצה באמבט, רכיבה על אופניים וכו', שמתרחשות בחיי היום יום של משפחות בישראל, אשר בכולן משולבים מוצרי לייף.

חני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת המותג LIFE ברשת סופר-פארם, המובילה את פיתוח המותג מזה 6 השנים האחרונות מציינת: "מותג לייף אשר החל דרכו לפני כ-12 שנה הצליח לחולל מהפכה בהתנהגות הצריכה של הישראלים וכיום הוא מתנהג כמותג לכל דבר, עם יותר מ-400 סוגי מוצרים, התופסים למעלה מ-14% מהפריטים הנמכרים ברשת בקטגוריות בהן פועל המותג".

לשם השוואה, מוצרי המותג הפרטי באירופה בתחום ה-HEALTH & BEAUTY תופסים כיום בצרפת 6.8%, איטליה 2.1%, בספרד 9.6% ובאנגליה 13.4% ואילו המותג לייף תופס בישראל כ-7.9% בתחומים אלו.

לדבריה, היקף מכירות מוצרי "לייף" בשנת 2006 עמד על 210 מיליון שקל - גידול של 12% בחנויות זהות. כמו כן, מוצרי LIFE נמצאים ב-25% מהסלים הנקנים בסופר פארם.

בימים אלו משיק המותג סדרת מוצרים חדשים בתחום האופטיקה אשר יכללו 20 דגמים של משקפי ילדים ו-27 דגמים של משקפי קריאה למבוגרים.

בחודש הקרוב יושק קו של מוצרי תינוקות ייחודיים אשר מיוצר עבור המותג LIFE על ידי חברת VITAL BABY האנגלית, המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, אשר מוצריה המוגנים בפטנט עולמי נמכרים במדינות רבות בעולם. הסדרה כוללת כ-20 מוצרי תינוקות כגון בקבוקי הזנה, אביזרי האכלה, כוסות שתיה, נשכנים ועוד.

לוטן-תוריאל מציינת, כי בהמשך השנה יושקו מוצרים נוספים תחת המותג לייף בתחום בדיקות ביוץ, הגיינת הפה, חטיפי בריאות ו-OTC.

בחודש מרץ תערך בסופר פארם חגיגת LIFE השנתית תחת הקונספט "ילדים זה שמחה". במסגרת החגיגה יושקו מספר מוצרים במהדורה מוגבלת כמו: סט מוצרי טיפוח בניחוחות גלידה, סבון נוזלי בריח מסטיק, מגבונים לחים ופלסטרים לילדים.

בתקופת החגיגה יוענקו הנחות של עד 50% על למעלה מעשרות מוצרי לייף בקטגוריות השונות - תינוקות, טואלטיקה, היגיינה נשית, קוסמטיקה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה