הרקדן עידו תדמור יככב בקמפיין למגה גלופלקס
הקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל יעלה היום (ג') באמצעות שלמור אבנון עמיחי בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו
חברת טעם טבע-אלטמן יוצאת בקמפיין חדש למותג מגה גלופלקס (תוסף תזונה לבריאות המפרקים) בכיכובו של הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור.
הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל יעלה היום (ג'), באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ויכלול טלוויזיה, עיתונות ארצית ותשדירי רדיו.
דוד גבאי, סמנכ"ל שיווק טעם טבע-אלטמן מציין, כי הבחירה בעידו תדמור להובלת הקמפיין החדש של מגה גלופלקס הינה המשך טבעי לקמפיינים הקודמים. "הפרזנטורים שנבחרו הינם משתמשים אמיתיים במוצר המוסרים עדות אישית מניסיונם העשיר, ממקור ראשון".
הקמפיין ימשיך את הסלוגן המוכר: "כי לגוף אין חלקי חילוף", ויציג עדות אישית של עידו תדמור על האופן שבו צריכת מגה גלופלקס תרמה לשימור גופו כרקדן, לאורך השנים.
המותג מגה גלופקס תופס כיום יותר מ-50% משוק תוספי התזונה לבריאות המפרקים.