אופנת ג'אמפ מקימה רשת חנויות במזרח אירופה

3 חנויות דגל ראשונות בחו"ל נפתחו באוקראינה, 2 בבירה קייב וחנות נוספת באודסה; 3 חנויות נוספות ייפתחו באוקראינה בחודשיים הקרובים
אפרת אדיר |

אופנת JUMP, הנמצאת בבעלות חברת "נובל אופנה בע"מ", נכנסת לזירת האופנה הבינלאומית עם רשת חנויות במזרח אירופה.

מנחם קופיץ, בעלים ומנכ"ל "נובל אופנה בע"מ" מסר, כי "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, ייסדנו תשתית ארגונית אשר מסוגלת לתמוך בפעילות בינלאומית. משנת 2003 החברה מייצרת ומייצאת קולקציות "פרייבט לייבל" נרחבות לשותפים עסקיים בחו"ל וכעת אנו פותחים רשת חנויות עצמאית במזרח אירופה אשר תפעל על בסיס תשתית זו הכוללת מרכז עיצוב גדול ומרכז לוגיסטי משוכלל ומתקדם אשר תומך בצמיחה העתידית בשווקים בינלאומיים נוספים".

בישראל רשת ג'אמפ מונה 56 סניפים בפריסה ארצית ובמהלך השנה צפויות להיפתח חנויות נוספות. בסך הכל מוכרת החברה יותר מ-1.5 מיליון פריטי לבוש בשנה. יצויין, כי החברה מייצרת 50% ממגוון הפריטים במפעליה בישראל, ומייבאת את 50% הנותרים מהמזרח הרחוק.

3 חנויות ראשונות של ג'אמפ נפתחו, כאמור, באוקראינה בהשקעה של 400 אלף אירו, מתוכן שתיים נפתחו בעיר הבירה קייב וחנות דגל נוספת בעיר אודסה. החנויות מתפרסות על פני 150 מ"ר כל אחת ומעוצבות בפורמט החנויות הישראליות של הרשת.

עד סוף שנת 2007 מתעתדת הרשת לפתוח 3 חנויות נוספות ועד סוף 2008 עתידה למנות הרשת בחו"ל 12 סניפים כולם באוקראינה.

אסטרטגיית החדרת המותג ג'אמפ לשווקים הבינלאומיים מתבססת על קידום מכירות נקודתי בקניונים הגדולים במזרח אירופה. קטלוג האופנה של המותג המדבר בשפת אופנה בינלאומית, בו מככבת הפרזנטורית של המותג השחקנית מיכל ינאי, יופץ ברשת החנויות בחו"ל.

לדברי קופיץ, הקולקציה שתשווק במזרח אירופה תואמת את הקולקציה אשר תשווק בישראל עם אדפטציות קלות לתנאי מזג האוויר הקרים יותר בארצות אלו. כמו כן, מחירי הקולקציה הותאמו למחירי המותגים הבינלאומיים הגדולים המשווקים באותם קניונים.

משרד הפרסום יהושע TBWA מלווה את החברה בתחום הפרסומי והשנה תשקיע החברה 5.4 מיליון שקל בפרסום. משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" מלווה את החברה בארבעת השנים האחרונות באסטרטגיה התקשורתית. חברת "סג-מרקטינג" מלווה את החברה בכל הקשור למועדון הלקוחות, שהושק בהשקעה של חצי מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה