הדוגמנית הברזילאית של קסטרו גרמה ל-80 אלף הקלקות
רשת האופנה CASTRO מדווחת על הצלחה של קמפיין סקיני ג'ינס החדש ועל יותר ממיליון גולשים בשבוע ימים מעליית הקמפיין, 80,000 הקלקות ולמעלה מ-4,000 הורדות שומר מסך עם תמונת הקמפיין המובילה של הדוגמנית הברזילאית הריקה פרננדה.
קמפיין הפרסום של קסטרו לסקיני ג'ינס החדש לאביב 2007 עלה ביום ראשון האחרון ה-11 לפברואר באתר האינטרנט וואלה!. הקמפיין מתקשר את מגוון הדגמים החדשים ומפנה את הגולשים לאתר האינטרנט של קסטרו לצפות בדגמים האופנתיים וכן להוריד תמונת שומר מסך מהקמפיין.
הקמפיין, בהיקף של כ-200 אלף דולר, עלה גם בשילוט חוצות, בעיתונות תוך התמקדות במגזינים.
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "הקמפיין החדש ממשיך את הקונספט השיווקי פרסומי של הקמפיין הקודם: "Choose Your Skin". בקמפיין הנוכחי, שמנו דגש על מגוון דגמי הסקיני ג'ינס החדשים לאביב 2007 אשר נכנסו לחנויות בימים אלה".