סדרת "קליק פצפץ" החדשה תשווק בפעילות אינטרנט רחבה

הפעילות, באמצעות חברת רד הד, עולה תחת הסיסמא: "שלוף ת'קליק שלך", בעלות של כ-250 אלף שקל
אפרת אדיר |

המותג קליק מתרחב עם סדרה חדשה בשם "קליק פצפץ" ויוצא בפעילות אינטרנט רחבת היקף ברוח צעירה ושובבה.

הפעילות ממשיכה את קמפיין התדמית של המותג שעלה בינואר תחת הסיסמא: "שלוף ת'קליק שלך".

כהרגלו, משתמש קליק בשפת מותג ייחודית המשלבת הנפשה ומציאות, וכמובן הרבה הומור. השפה התקשורתית פונה באופן ישיר לצעירים ומבוססת על עולמם הפנימי: תזזיתיים, שובבים ומחפשי ריגושים.

כוכב הנוער, מיכאל אלוני, נבחר להוביל את קמפיין הטלוויזיה של קליק, כאשר הפעילות באינטרנט באמצעות חברת רד הד עולה בהשקעה של 250 אלף שקל. במסגרת הפעילות מוצע מגוון פעילויות באתר כמו משחקים, צפייה בסרטים, הורדת רינגטונים ועוד.

בין השאר מציע האתר משחק "פצפץ את הסלב", במסגרתו יפצפצו הגולשים באמצעות "קליק פצפץ" פרצופים של כוכבים מוכרים מהארץ ומהעולם.

כמו כן, הגולשים מוזמנים לשלוח סרטוני פרסומת לקליק פצפץ שהם יצרו וצילמו, בעמוד מיוחד לפעילות זו שימוקם בערוץ "האמבטיה" של "קשת". התסריטים ייכתבו ברוח המותג, והתסריט הזוכה יזכה בפרס של מצלמת וידאו יוקרתית.

הפעילות מלווה בקמפיין אינטרנט שעולה באתרים המובילים, ביניהם נענע, ICQ, תפוז, וואלה, shox ,flix, מטהקפה.

דנה כץ, מנהלת מותג קליק, יוניליוור ישראל: "מדי שנה מפתיע קליק בשפה פרסומית חדשה וייחודית ובפלטפורמות ייחודיות הפונות לבני הנוער. פעילות האינטרנט החדשה משלבת את בני הנוער באופן אינטראקטיבי בתקשור המותג במדיום בו הם נמצאים". עוד מדווחת כץ, כי בפעילות למותג קליק באתר שהתקיימה בחודש ינואר, נכנסו בשבוע הראשון למעלה מ-200 אלף גולשים ונשלחו מעל 1,000 תסריטים. כץ צופה להמשך היענות גבוהה מצד הגולשים.

שוק החטיפים המתוקים נאמד בכ-200 מיליון שקל בשנה (איי.סי נילסן, אוקטובר 2006) מתוכו תופס קליק נתח שוק של 17%, שלאחריו קינדר ביצה עם 14% ופסק זמן עם 13%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה