אופנת בגיר מתרחבת לשוק הבינלאומי עם "ניקול מילר"

החברה חתמה על הסכם זיכיון עם מותג האופנה הנודע "ניקול מילר" בצפון אמריקה
אפרת אדיר |

חברת האופנה בגיר מתרחבת לשוק הבינלאומי וחתמה על הסכם זיכיון עם מותג האופנה "ניקול מילר", במסגרתו תשווק בגיר 3 מותגים של מילר בצפון אמריקה, הפונים כל אחד לפלח שוק אחר - מותג לרשתות פרימיום, מותג לרשתות של המעמד הבינוני ומותג בלעדי לרשת JC PENNY.

הזיכיון הוא עבור תחום הביגוד המחויט לנשים: חליפות, ז'קטים, מכנסיים מחויטים, בלייזרים וחצאיות. הזיכיון ניתן לתקופה של 3.5 שנים עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות כאשר החברה מחוייבת לעמידה בכמויות מינימום בתקופה בהיקף של מספר מליוני דולר לכל שנה

עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר העריך כי תחום הנשים בצפון אמריקה הינו מגזר בו יש לבגיר יתרונות לא מבוטלים שהוכחו בשנתיים האחרונות ולכן מצאה לנכון "ניקול מילר" לבחור בבגיר לקידום המותג. לדבריו עם חתימת החוזה מחזקת בגיר את פעילותה בתחום הלבשת הנשים בארצות הברית וממצבת את עצמה כאחת החברות המובילות בתחום. לדבריו, בהסכם זה, מגדילה החברה את סל מוצריה ברחבי העולם, והופכת לחברה המשווקת ומפיצה מותגי יוקרה מעבר להיותה חברה Private Lable.

גלבוע הוסיף, כי הסכם זה תואם את האסטרטגיה העסקית של החברה ובא בהמשך למשא ומתן עליו הודיעה לאחרונה בגיר לרכישת חברת אופנה אירופאית בתחום הלבשת הגברים. "בכוונת בגיר להמשיך ולאתר הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות לרכישת מותגים, מיזוגים ורכישות חברות נוספות" אמר גלבוע.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה