לי קופר עולה גם בקמפיין שילוט לסקיני ג'ינס שלה
חברת "קונספט שיווק" יוצאת בקמפיין מיוחד לסקיני ג'ינס של מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר". הקמפיין החדש, בהשקעה של כ-130 אלף דולר, עולה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, בפריסה ארצית רחבה על גבי כ-1,600 תחנות אוטובוס.
יצויין, כי בשבוע שעבר עלה לאוויר קמפיין לסקיני ג'ינס של קסטרו שעשה "רעש" בשוק הפרסום כאשר באזורים מסויימים - נתלשו שלטי חוצות של הקמפיין - בעיקר באיזור רמת גן וגבעת שמואל.
קבוצת קונספט שיווק הינה מהקבוצות המובילות את שוק האופנה בישראל ובמזרח אירופה. החברה מחזיקה בזיכיון מותג הג'ינס הבריטי לי-קופר בישראל וב-7 מדינות במזרח אירופה.
החברה מפעילה כיום 80 חנויות לי קופר בישראל ובחו"ל. בנוסף, מפעילה החברה את רשת "בלו-בירד" המונה כ-20 חנויות ומחזיקה בזכיון של חברות הגלישה "ריפ-קרל" ו-"נו-פיר" וכן במותגי ההנעלה "גלוב" ו"סנוק".
קונספט שיווק מחזיקה ב-51% ממניות "אקספוז" יבואנית ומשווקת מותגי ההלבשה התחתונה ובגדי הים "לי קופר", "בננה", "גלית לוי" וגרבוני "גולדן ליידי" . קונספט מחזיקה גם ב-51% ממניות "רוס אובטה", מותג אופנה נשי בו שותפות האחיות עינב והדס צוקר, המשווק בהצלחה בחו"ל.