טמבור באסטרטגיה חדשה - חיבור צבע ואופנה
חברת טמבור הציגה היום במסיבת עיתונאים את האסטרטגיה השיווקית החדשה לשנת 2007 ומציגה קונספט של חיבור בן צבע לאופנה בישראל ובעולם, המשמש מנוע להרחבת פעילותה, הן בשוק המקומי והן בשווקים חדשים ברחבי העולם - בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
שמוליק פורה, מנכ"ל טמבור הודיע היום, כי חברת טמבור ממשיכה להרחיב את פעילותה בשווקים בינלאומיים וחתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת BECKER הצרפתית, יצרנית צבעי התשתיות מהמובילות בעולם.
בעקבות חתימת ההסכם, ציין פורה כי תוך מספר שנים, תהפוך טמבור לחברה המובילה בישראל לצבעי הרכבות ואף תשווק את מוצריה לשווקים נוספים ברחבי העולם.
פורה הוסיף, כי טמבור נערכת לתת מענה להתרחבות השימוש בתשתית הרכבות בשנים הקרובות בישראל וכי החברה הוסמכה על ידי חברות הרכבות המובילות באירופה (סימנס, בומברדיה ואלסטרום) לספק פתרונות מתקדמים לצביעת רכבות.
עוד ציין פורה, כי טמבור מרחיבה את הייצוא לרשתות DIY באירופה ונכנסת לסניף הראשון של "הום סנטר קפריסין" עם מגוון מוצרי אפקטים לצביעה דקורטיבית.
איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור אמר היום, כי אסטרטגיית השיווק של טמבור בשנת 2007, תתמקד בחיבור בין צבע לאופנה- חיבור בלתי אמצעי בין עולם האופנה לעולם הצבע באמצעות הבאת הטרנדים הבינלאומיים והעדכניים ביותר בתחום העיצוב והצבע אל הקהל הישראלי – אדריכלים, מעצבים, אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים, תחת הסלוגן: "מכניסים צבע לחיים".
המהלך מגובה בקמפיין פרסום הכולל: קמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות, קמפיין אינטרנט, מגזין מהודר שיופץ בעיתונות ממוקדת ובנקודות המכירה, קטלוגים מקצועיים וכן פעילות במגזר הרוסי, הערבי והחרדי – כל זאת בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.
ויצמן ציין, כי שוק הצבע בארץ מגלגל מעל מיליארד שקל בשנה. הישראלים צובעים את הבית בממוצע פעם ב-3-4 שנים. הצבע הנמכר ביותר הוא סופרקריל של טמבור, המציע למעלה מ-1,200 גוונים שונים. ב-5 השנים האחרונות ניכרת עלייה מתמדת במגמה של צביעה בגוונים: עד לפני 5 שנים 80% צבעו בלבן ורק 20% בגוונים. כיום, שיעור הצובעים בגוונים עומד על כ-60% ואילו הצובעים בלבן על 40%.
במהלך שנת 2006 חברה טמבור ל-Global Color Research קבוצת מומחים בינלאומית העוסקת בתחזיות גוונים וטרנדים למגוון תחומים [אופנה, עיצוב פנים סלולר ועוד] וכיום משיקה החברה 6 קולקציות גוונים עדכניות, בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב והצבע לשנים 2007-8.
לצד עדכון קולקציות הגוונים טמבור יצרה מגוון כלים ייחודיים לעיצוב בצבע, המסייעים למגוון לקוחותיה לפשט את תהליך בחירת הגוונים: הפקת מניפת קולקציות מיוחדת לצד חוברות נפרדות לכל קולקציה. השקת שירות עיצוב חדש באתר האינטרנט תחת השם 'טמבור בעיצוב אישי', המאפשר התנסות אישית בצביעת חדרים, תוך שימוש בתמונות אישיות של המשתמש, וברעיונות מומלצים של טמבור לעיצוב.
במקביל, ממשיכה טמבור ומרעננת את מותג הצבע "סופרקריל" ומשיקה צבע רביעי בסדרה: "סופרקריל במראה משי", כחלק ממהלך של מתיחת המותג שהחל בשנה שעברה.
לקראת הפסח טמבור יוצאת במבצע: "1+1" – המוצרים המבוקשים ביותר לקראת הפסח עכשיו באריזה מיוחדת ובמבצע משתלם ביותר. המוצרים המשתתפים במבצע: סופרקריל במראה מט, סופרקריל 2000 במראה מהודר, ופוליסיד.