יפאורה מותחת את ספרינג לטעמים חדשים
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום על השקת שני טעמים חדשים וייחודים בסדרת המשקאות ספרינג – ספרינג תפוח מלא וספרינג דובדבן רימון. פייגלין ציין, כי ההשקה תלווה בקמפיין תקשורתי הכולל: קמפיין טלוויזיה בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.
יפאורה מרחיבה את סדרת ספרינג בקטגוריית המשקאות הקלים ומשיקה שני טעמים ייחודיים ומפנקים בשוק המשקאות – ספרינג תפוח מלא וספרינג דובדבן רימון.
המשקאות החדשים, מאופיינים בטעמים אקזוטיים ומפנקים המעשירים את מגוון הטעמים בסדרת ספרינג ובכך מעניקים לצרכנים חידוש מרענן וייחודי בקטגוריית המשקאות הקלים. המשקאות ישווקו בבקבוקי 1.5 ליטר.
על המשקה החדש תפוח מלא – הינו משקה תפוח מפנק, עשיר בפרי בעל טעם ומרקם ייחודי.
על המשקה דובדבן רימון – שילוב נפלא של פירות ייחודיים, המעניק חוויה מיוחדת של טעם ופינוק.
החדרת המותג ספרינג לשוק המשקאות הישראלי בשנת 1986 מהווה אבן דרך בענף. ספרינג הינו מותג הפרימיום הראשון בתחום המשקאות הלא מוגזים ולמעשה יצר את הקטגוריה. בשנת 1991 בוצעה הרחבה של המותג למשקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר. בשנת 2000 בוצעה החדרה של המותג לקטגוריית הקרטוניות במדף החם. הסדרה מובילה את תחום הנקטרים עם נתח שוק של כ-39% (ע"פ נתוני נילסן). המותג ספרינג מתאפיין בערכי קירבה לפרי, פינוק ואקזוטיות. המותג נתפס כמותג מוביל וקלאסי בתחום המיצים בישראל ומאופיין בטעמים ייחודיים ואקזוטיים.