אחרי מלחמה בשטראוס: האם תלמה ואסם יפגעו משופרסל?
שופרסל ממשיכה להרחיב את המותג הפרטי. לאחר מלחמה שזלגה לעיתונות, בינה לבין שטראוס, סביב הכנסת מוצרים המתחרים באנרג'י תחת המותג "שופרסל", הולכת הרשת הגדולה בישראל לנסות להפוך שחקן בולט גם בתחום המיונז.
המותג הפרטי משיק את המיונז החדש, המיוצר בארה"ב. ברשת אומרים כי הוא בעל מרקם עשיר סמיך וקרמי ובטעם מעודן, ולדעתם - מותאם לטעם הקהל הישראלי.
ברשת סיפרו, כי המיונז עבר בהצלחה מבחני טעימה של "צרכני מיונז הכבדים". "מיונז שופרסל", משווק בצנצנת זכוכית כמו בחו"ל, ובדומה להלמנס שמשווק על מדפי שופרסל כבר שנים. מתוך כוונה לשמור על איכות וטריות המוצר. "מיונז שופרסל" מגיע באריזות של 450 גרם ו-900 גרם.
שוק המיונז הפך בשנים האחרונות לשוק רווי מלחמות שיווק - כאשר השחקנית הגדולה בו, תלמה של קונצרן יוניליבר, והמתחרה הבולטת שלה - אסם, ניהלו קרבות ארוכים סביב רמת השומן בצינצנות שלהן. התהליך הזה הביא להצגת סדרה ארוכה של אריזות מיונז דלות שומן - של 5% אחוזים בשיא. מעניין יהיה לעקוב אחר התנהלות שופרסל בתחום זה ולראות אם גם היא תשתתף במלחמה הזו ותלבה את האש בה שוב.