יריד החלומות 2007 יפרסם ב-1.5 מיליון שקל

היריד, DreamsXpo, מציג חידושים והמצאות, מותרות יוקרתיות, הלהיטים הכי חמים ובקיצור את כל החלומות שלנו במקום אחד
אפרת אדיר |

יריד חלומות 2007 שיתקיים ביולי הקרוב במרכז הירידים בתל אביב, עתיד להוות הזדמנות ראשונה לקהל הישראלי להיחשף לכל החידושים האחרונים והיוקרתיים בחיי העשירים כמו מיטה מרחפת, טלפון סלולארי מצופה יהלומים, גיטרה וירטואלית, טרקטורון אמפיבי, תצוגות הולוגרפיות ועוד.

חברת ההפקות הישראלית NKP (ניצן קירשנבוים הפקות), המפיקה בפועל של היריד בישראל, מתכוונת להקציב כמיליון וחצי שקל בפרסום וכמיליון שקל נוספים בהבאת מוצגים בלעדיים מרחבי הגלובוס. NKP מציינת, כי היקף ואופי החסויות הינם פועל יוצא של השקעה כספית ומו"מ מסחרי שידונו על בסיס ספציפי עם כל חברה וחברה שתיוצג ביריד.

התערוכה תתפרש על פני שטח של 30,000 מ"ר שיחולקו לשבעה מתחמים, כשכל מתחם מוקדש ל"עולם" נושא המעביר חוויה חדשה כמו עולם האלקטרוניקה הבידורית, עולם הרובוטים והגאדג'טים, עולם ספורט ואקסטרים, עולם Lifestyle, עולם הסלולר, עולם מחשבים ומשחקי מחשב ועולם וירטואלי.

להערכת החברה, היריד יהווה מוקד משיכה לעשרות אלפי מבקרים: נשים, גברים, ילדים ונוער, אוהבי "לייף סטייל", שוחרי עתידנות וטכנולוגיה, אנשי מחשבים והיי-טק וגדג'טירים "שרופים".

יצויין, כי חברת TRM מקבוצת גיל-עד תקשורת תבצע את קניית המדיה, כאשר את הפרינט תעשה חברת סטנדרט ועל הפרסום באינטרנט אחראית חברת UNIK.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה