נטלי עטיה מונתה למנהלת שיווק בחברת ווייז אפקט

החברה מתמחה בתוכן שיוווקי ושייכת לקבוצת גיל-עד תקשורת
שרות Bizportal |

השחקנית נטלי עטיה החלה לעבוד כמנהלת השיווק של חברת התוכן השיווקי "ווייז אפקט" מקבוצת "גיל-עד תקשורת".

החברה אחראית ליצירת התוכן לקלטות הילדים "טיף וטף", "סבא טוביה", "הכבשה שושנה", וכן של התוכנית הדוקומנטרית "בדרך לחופה" של חברת דנה הפקות וערוץ E ועוד.

נטלי עטיה: "זה מצחיק לומר הגעתי לתחום השיווק, אני כרגע עוסקת בעסקים שקרובים לתחום שבו אני מתנהלת 17 שנים - עולם הפרסום, קשרי לקוחות, זכייניות הטלוויזיה השונות, ובעצם ניסיוני המקצועי הן בקריירת הדוגמנות והן במשחק יכולים רק למנף את החברה ואת הלקוחות שלנו באמצעות ידע וכישרון שצברתי במשך השנים".

מנכ"לית ווייז אפקט, רינה צלל יכין: "תחום התוכן דורש יצירתיות, מעוף והמון מוטיבציה ולנטלי יש את הכלים הדרושים בכדי להצליח בתחום".

במקביל לעבודתה החדשה, נבחרה עטיה להנחות לצד כתבת התרבות של הערוץ הראשון את תחרות הקדם אירוויזיון שיערך בתאריך ב-27 בפברואר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה