"ליידי קומפורט" בחרה במומה פרסומאים לטיפול בתקציב
מעלה לראשונה קמפיין פירסומי בהיקף של 650 אלף שקל
חברת "ליידי קומפורט", המתמחה בייצור וייבוא נעלי נוחות ובריאות, החליטה לשכור לראשונה את שירותיו של משרד פרסום ובחרה ה"מומה פרסומאים" לטפל בתקציב הפרסום העומד על סכום כולל של 650 אלף שקל.
הקמפיין החדש צפוי לכלול תשדירי פרסומת ברדיו, פרסום באינטרנט ובעיתונות ארצית לצד פעילות קד"מ ענפה. עדיין לא נבחרה פרזנטורית להובלת הקמפיין.
מיכאל איבגי, מנכ"ל "ליידי קומפורט", מוסר: "כיום אנשים מזהים את מותג נעלי קומפורט כתו תקן לאמינות, איכות ובריאות, כאשר הבחירה להשתמש במשרד פרסום נבעה מתוך הרצון למזג את ערכי המותג עם ערכים של אופנתיות וחדשנות - כפי שמתבטא בדגמים החדשים והצעירים של החברה. אין לי ספק שהקמפיין החדש יהווה נקודת מפנה בחברה, ויאפשר נגישות גם לקהלי יעד צעירים יותר".