סופר דרינק מרחיבה את מותג "טורבו" לבקבוק משפחתי
חברת המשקאות סופר דרינק השיקה בקיץ האחרון משקה אנרגיה בשם "טורבו" המהווה מתחרה לצד המותג "רד-בול" המוביל בשוק זה ו-XL. לדברי החברה, מתוך שיקולים של ביקוש והתאמה לקהלים ממוקדים מושק בימים אלה "טורבו" בבקבוק מיוחד של 1 ליטר בהשקעה מוערכת מאז השקתו בקיץ של כ-250 אלף שקל.
הבקבוק עוצב ותוכנ באופן ייחודי למשקאות אנרגיה כהרמטי לאור השמש גם בזמן ממושך ללא קירור. עוד נמסר מהחברה, כי לאחר מחקר ארוך ובדיקת אסטרטגית החדירה של משקה האנרגיה המקורי אשר הושק לראשונה בפחית, גילו בחברה שישנם קהלים רבים המעדיפים לצרוך את המשקה לזמן ממושך בניגוד לצריכה המקובלת של משקאות אנרגיה. בנוסף, קהלי סטודנטים ובוגרים בטווח ה-30 ומעלה צורכים משקאות אנרגיה לצורכי התמודדות עם עייפות וכתחליף קר למשקאות בעלי מרכיבי קפאין כקפה ותה.
יצויין, כי המשקה מכיל קפאין וטאורין ומיוצר במקור ללא אלכוהול.