בית ההשקעות תמיר פישמן בקמפיין לקופות גמל והשתלמות

המסר מצביע על תשואה עודפת של 40% לשנה שהשיגו קופות הגמל של תמיר פישמן ביחס לקופות הבנקאיות
שרות Bizportal |

בית ההשקעות תמיר פישמן יוצא בקמפיין חדש לקופות הגמל וקרנות ההשתלמות תחת הכותרת: "40% יותר".

הקמפיין עולה באמצעות גלר נסיס על גבי עורפי אוטובוסים של "אגד" ו"דן" בפריסה כלל ארצית, באינטרנט ובעיתונות. המסר של הקמפיין מצביע על תשואה עודפת של 40% לשנה שהשיגו קופות הגמל של תמיר פישמן ביחס לקופות הבנקאיות.

לדברי בית ההשקעות, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של תמיר פישמן השיגו בשנה האחרונה תשואה נומינלית ברוטו של 12.81% ו-12.57% בהתאמה.

לדברי איריס אמיד, מנהלת השיווק של תמיר פישמן, "רצינו לפנות אל בעלי קופות הגמל בעיתוי הנוכחי שבו זה עתה הועברו הקופות הבנקאיות לבעלות חדשה ולמעשה ללקוחות אין כל זיקה וכדאיות כלכלית להחזיקן. החלטנו שאל צרכן מבולבל, שהתרגל לשגר ולשכוח את קופת הגמל שלו, יש לפנות עם Reason Why חזק וקונקרטי כדי להניע לפעולה".

תקציב הפרסום השנתי של תמיר פישמן לשנת 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה