ענף התמרוקים "חוגג" ביום האהבה: 15% גידול במכירות

יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים: "לקראת יום האהבה נמכרים כ-400 אלף מארזים מיוחדים של תמרוקים"; כ-65% מהגברים קונים לבנות זוגם מתנה לחג לעומת כ-35% מהנשים הקונות לבני זוגן
אפרת אדיר |

"זוגות האוהבים יוציאו השנה כ-60 מיליון שקל על תמרוקים לרגל יום האהבה. נתון זה מהווה גידול של כ-5% לעומת חג האהבה אשתקד ושל כ-15% לעומת שבוע רגיל. עיקר הרכישות מתבצע בשבוע שלקראת "יום האהבה"", כך מסר היום (ג') ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול, מבדיקה שנערכה בקרב היצרנים.

לדבריו, השנה ימכרו כ-400 אלף אריזות שי מיוחדות המכילות מוצרי טיפוח מוקטנים (במשקל של כ-250 גרם האחד). מדובר בין היתר בקרמים לפנים, לשיער ולגוף, בשמים, מוצרי ספא ומוצרי ים המלח. כן כוללות אריזות אלו נרות ועיצובים מיוחדים ומחירן נע בין 50 ל-300 שקל, בדומה לאשתקד.

לוי ציין, כי מהבדיקה מתברר שרוב הרוכשים מתנות לרגל יום האהבה הינם גברים - כ-65% מהם קונים לבנות זוגם מוצרי קוסמטיקה, ואילו בקרב הנשים רק כ-35% מהן נוהגות ביום זה לקנות מתנות לבני זוגן.

בין מותגי הקוסמטיקה הנמכרים ליום האהבה ניתן לציין את קליאו, לוריאל, מורז, קרליין, אהבה, ערד ים המלח, מינרל קייר, ניוואה, חלאבין, ד"ר פישר, פנינה רוזנבלום, כצט ועוד.

יצויין, כי היקף שוק התמרוקים בישראל עמד בשנת 2006 על כ-2.5 מיליארד שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה