H&O: שנת שיא בפעילות הרשת מאז הקמתה

החברה רשמה גידול של 40% ברווחי הרשת ברבעון הרביעי של 2006 לכ-13.3 מיליון שקל
סיון איזסקו |

רשת האופנה H&O (אייץ' אנד או )פרסמה היום את הדו"חות הכספיים לשנת 2006 בהם היא מסכמת את השנה המוצלחת ביותר מאז הקמתה. הרשת מדווחת על גידול של 125% ברווח לפני מס בשנת 2006, שהסתכם בכ-15 מיליון שקל, לעומת כ-6.7 מיליון שקל בשנת 2005. רווחי הרשת לפני מס הסתכמו ברבעון הרביעי של 2006 בכ-13.3 מיליון שקל, לעומת כ-9.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של כ- 40%. בנוסף, לראשונה בתולדותיה, מדווחת הרשת על רווח נקי דו ספרתי שהסתכם ב- 10.2 מיליון שקל בשנת 2006, לעומת 7.3 מיליון שקל בשנת 2005, עלייה בשיעור של כ- 40%.

עוד עולה מהדו"חות, כי מחזור המכירות השנתי של הרשת הסתכם ב- 411.8 מיליון שקל,המהווה עלייה של כ-11%, לעומת מחזור מכירות של 370.4 מיליון שקל בשנת 2005. עלייה בשיעור של 3.5% נרשמה גם במחזור המכירות ברבעון הרביעי של השנה שהסתכם ב- 116.7 מיליון שקל, לעומת 112.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במחזור המכירות נובע מפתיחת שלוש חנויות חדשות של הרשת בשנת 2005, אשר הפיקו מכירות מלאות ב-2006, לצד המשך גידול המכירות בחנויות זהות (Same Stores Sales). בנוסף, לאור תוצאות הפעילות שהציגה הרשת ב-2006, הודיעה הרשת על חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה בסך 4 מיליון שקל.

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר רשת האופנה H&O, "השנה האחרונה מהווה שנת שיא בפעילותה של הרשת. הגידול המתמשך במחזור המכירות בשיעור של 11%, היא לא רק הבעת אמון רב שרוחשים הצרכנים לרשת, אלא גם ביטוי מובהק לשביעות הרצון ממגוון המוצרים ברשת. אנו פועלים כל העת להציע ללקוחותינו קולקציה משודרגת ואופנתית, באסטרטגיית רנ"י (רק נראה יקר) ובערכי "Value For Money", צירוף התורם גם לגידול ברווחים."

פלג ציין עוד כי בראשית ינואר השלימה H&O את רכישת TAGWOMAN כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות העסקית של הרשת. לדבריו, "הרשתות H&O ו- TAGWOMAN ימשיכו לפעול כשני מותגים נפרדים בבידול מלא. H&O תמשיך על-פי מיצובה כרשת אופנה לכל המשפחה המובילה ב-"Value For Money", בדגש על הורות צעירה. TAGWOMAN, אשר בימים אלו מתבצע תהליך לגיבוש אסטרטגייה ארוכת טווח באשר לפעילותה העתידית, תמשיך ותצמח כרשת לנערות ונשים בגילאי 35-18 שמעדיפות קו ייחודי טרנדי וסקסי."

פלג הוסיף כי "הרשת פועלת באופן רצוף להציג התחדשות וחדשנות ועברה מייצוב לצמיחה. לאחר ארבע שנים רצופות של רווחיות, בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את פעילות הרשת, בין היתר על ידי הגדלת מספר החנויות. לדבריו, אסטרטגיית הפיתוח של החברה, נגזרת הן מהתמורות בענף, והן מצעדים שנקטה הרשת בשנים האחרונות, ובתוך כך שדרוג הנראוּת בחנויות, מהלכי מיצוב עסקי ומיתוג אופנתי, פתיחת מחלקות חדשות וקמפיין הפרסום, אותו מובילה הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן, הנחשבת ל"סופר-מודל" הישראלית."

פלג ציין כי מועדון הלקוחות של H&O והמועדון המשותף Cal-H&O המשיכו לצמוח. בכוונת החברה לפעול להגדלת מועדון הלקוחות שלה ולהעמקת הרכישה של חברי המועדונים ברשת. בכוונת החברה לפעול לכך בשנת 2007 יתווספו לקולקציה מותגי אופנה נוספים. להוספת המותגים יש חשיבות לביסוס החדשנות והמיצוב האופנתי ולתמיכה בהמשך גידול המכירות, אמר פלג. הרווח התפעולי ברבעון האחרון הסתכם בסך של 14.3 מיליון שקל, לעומת כ-10.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 39%. גידול של כ- 69% נרשם גם ברווח התפעולי לשנת 2006, אשר הסתכם ב- 16.6 מיליון שקל , לעומת רווח תפעולי בסך 9.8 מיליון שקל שרשמה הרשת בשנת 2005.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה