מהלך ראשון של אריאל וייס ב-msn: יצירת תוכן חדשותי
חודשיים לאחר מינויו של אריאל וייס לעורך הראשי של פורטל Msn, מודיעה היום (ג') החברה על השקתה של מערכת חדשות בידור ומוזיקה מוגדלת. בצוות, עשרות כתבים ועורכים שיגישו לגולשים מדי יום כתבות מקור כתובות ומצולמות. בנוסף, הפורטל יעבור שינוי עיצובי ויותאם למראה של הפורטל העולמי msn.com.
לדברי אריאל וייס: "המטרה שלנו ברורה - להביא לגולשים במקום אחד את כל המידע המעודכן ביותר על מה שקורה עכשיו. בתחומי הבידור התרבות והפנאי. במתכונת החדשה ניצור מידי יום תוכן מקורי מגזיני וחדשותי; נשיק שורה של שיתופי פעולה דוגמת מהדורה אינטרנטית חדשה של "ערב טוב עם גיא פינס" אותה נתחיל לשדר בקרוב, ונמשיך לקבל תכנים רבים מאתרי msn בעולם, לרבות מופעי מוזיקה של הזמרים והלהקות המצליחים בעולם. כך למשל, לאחרונה, שידרנו באתר הופעות בלעדיות של פינק וקיילי מינו. כל אלה יתווספו כמובן לשיתופי הפעולה הקיימים שלנו עם גופי תוכן מובילים. עמוד הבית החדש, משלב בין עיצוב נקי ופונקציונאלי ומאפשר לנו להציף את העושר התוכני הזה שנוצר באתר בכל יום".
מ"מ מנכ"ל msn.co.il, דורון תורג'מן: "אנו מתכוונים להגדיל השקעותינו בשדרוג ושיפור תכני הפורטל במטרה להמשיך ולהגדיל את מספר הגולשים בפורטל שלנו, שהוא הפרמטר הרלוונטי ביותר בתמחור ההכנסות מפרסום. ברבעון האחרון של 2006 חווינו צמיחה רבעונית של 5% במספר הגולשים הייחודיים באתר ואנו צופים שמגמה זו תתרחב בשנת 2007, עם העיבוי המשמעותי של התוכן העצמי, העיצוב החדשני והוספת שירותי Live של מיקרוסופט בהמשך השנה ובראשם מנוע החיפוש - Live Search".
דגש חזק על הווידיאו
המהלך האסטרטגי החדש כולל פלטפורמות טכנולוגיות וערוצי תוכן חדשים. בתחום הווידיאו מתווספים ל-msn TV הפופולארי כל תכני Metacafe - אתר שיתוף הווידיאו העצמאי העולמי. כמו כן, חודש החוזה הבלעדי עם ערוץ הטלוויזיה HOT בידור ישראלי; נחתם חוזה להקמת מהדורת חדשות אינטרנטית של תוכנית הבידור הפופולרית ביותר בישראל ב-9 השנים האחרונות - "ערב טוב עם גיא פינס"; הוקם ערוץ תוכן גולשים לאירועים עם הסטארט-אפ הישראלי ILCU, ולגולשים הצעירים מציע msn.co.il את ערוץ הילדים - טיפו.
במקביל, הושקו ערוצים חדשים וכן שודרגו והועשרו מספר ערוצים קיימים, ביניהם, אתר תוכן סלולרי מתקדם msn Mobile שפועל ברשתות סלקום, פלאפון ואורנג', ערוץ לימודים חדש, ערוץ תיירות ונופש.
MSN עלה לאוויר באפריל 2000 ונמצא בבעלות משותפת של אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט (49.9%). בסקר TIM האחרון (דצמבר 2006) מוקם הפורטל במקום הרביעי, עם 32.1% חשיפה לעומת 34.5% ביולי 2006. גם בבחינת האפליקציה המובילה, זכה המסנג'ר מבית MSN להוביל במקום הראשון בדרוג תוכנות המסרים המיידיים עם 42.3% חשיפה.