לאומי קארד בקמפיין ראשון לכרטיס אשראי ללא עמלות

משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין שממשיך את המסר: "בחיים האמיתיים - יותר חכם לאומי קארד"
אפרת אדיר |

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, מעלה קמפיין ראשון להשקת כרטיס האשראי אשר אינו גובה עמלות -לאומי קארד FREE.

הקמפיין, בהיקף 1.5 מיליון שקל, בכיכובם של קרן מור ויובל סגל, יעלה היום (ב') באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10, בקולנוע ובעיתונות.

בקמפיין, הממשיך את הקו הפרסומי של עולם המציאות מול עולם הפנטזיות, מעלימים קרן ויובל סיטואציות שאינן מתאימות להם, בהקשת אצבעות. קרן מעלימה בחורה יפה המושכת את תשומת ליבו של יובל, יובל מעלים בחדר הכושר שרירן אשר מאיים על גבריותו, והשניים מעלימים חבורת אנשים היוצרים צפיפות במעלית ומפריעים להם.

המסר של הקמפיין: "עד שנוכל להעלים את מה שלא מתאים לנו, נוכל להשתמש בכרטיס האשראי "לאומי קארד free" אשר מעלים את העמלות!". מדובר בכרטיס אשראי אשר אינו צובר נקודות או מציע הטבות ולכן גם אינו גובה עמלות.

במסגרת השקת הכרטיס החדש נטול העמלות, ערכה לאומי קארד סקר אשר הצביע, כי למעלה מ-50% ממחזיקי כרטיסי האשראי חושבים שאין תמורה בעבור העמלות הנגבות. עוד עלה מהסקר, כי 39% מהאנשים אינם יודעים אלו עמלות הם משלמים ו-62% אינם יודעים כמה עמלות הם משלמים עבור כרטיסי אשראי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה