פסגות אופק: כל השיווק ירוכז תחת חגי בדש וטל קדם

קדם יוביל את השיווק הישיר ובדש את המוצרים והשירותים. מנכ"ל פסגות אופק, רועי ורמוס מעריך היום, כי חיזוק מערך השיווק והמכירות של הקבוצה יסייע במיצוב וביסוס החברה
שי פאוזנר |

קבוצת פסגות אופק משנה אסטרטגיה שיווקית ועוברת, למה שקוראים בהנהלתה - ל"תפיסה ערוצית" במקום "מוצרית": כל מערך השיווק והמכירות ירוכז בבית ההשקעות באמצעות שני מערכים מרכזיים - מערך המכירות, שינוהל על ידי חגי בדש, שיהיה אחראי על שיווק כל מוצרי ושירותי הקבוצה בעיקר באמצעות יועצי השקעות בבנקים. ומערך שיווק ישיר ללקוחות (פרטיים ומוסדיים), שינוהל על ידי טל קדם, שיחזק גם את מערך הסניפים של החברה.

מנכ"ל פסגות אופק, רועי ורמוס מעריך היום, כי חיזוק מערך השיווק והמכירות של הקבוצה יסייע במיצוב וביסוס פסגות אופק כבית ההשקעות המוביל בארץ. ורמוס הדגיש את שביעות רצונו מיכולתו לקדם אנשים מתוך החברה, להם חלק בהצלחות ובהישגים של החברה עד כה.

במסגרת ההערכות של בית ההשקעות פסגות אופק הוחלט על שינוי מבני, במסגרתו ימונו בדש וקדם לסמנכלי"ם.

בדש (32) עובד בבית ההשקעות החל משנת 2000 ומכהן כסמנכ"ל שיווק פסגות קרנות נאמנות. טרם לתפקידו זה שימש כמנהל מחלקת השיווק ולפני כן, כמנהל פיתוח עסקי לקוחות אסטרטגיים. בדש הינו בעל B.A במנע"ס מהמרכז הבינתחומי הרצליה .

קדם (33) החל עבודתו בבית ההשקעות בשנת 2002 בתפקידי השקעות ושיווק בשלוחת השרון של אופק. משנת 2004 ניהל את מחלקת פיתוח השווקים בפסגות אופק. קדם הינו בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר B.A בכלכלה ומנע"ס של המכללה למנהל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה