מלך הג'ינגל חוזר: כ.צ.ט דורגה במקום הראשון

תלמידי ה"בצפר" של חברות הפרסום שפטו את בכירי הפרסומאים. בשפ"מ חגגו עשור לתחרות. עופר גולן: "שמח שהתלמידים גילו בגרות מקצועית ושפטו את העבודות לגופן"
שי פאוזנר |

בתחרות המסורתית שערכה השבוע שפ"מ לבחירת "מלך הג'ינגל אקסטרים", נקראו תלמידי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" - בית הספר של חברות הפרסום, לשפוט את תשדירי הרדיו של התקופה האחרונה. התלמידים שפטו את העבודות על פי פרמטרים מקצועיים של הבנת המסר והרלוונטיות שלו, מול מידת הבולטות, השונות והקריאטיביות שלו.

התשדיר של חברת התרופות כ.צ.ט. ושל משרד הפרסום נחמני צפריר הוא שזכה במירב הנקודות. תחרות "מלך הג'ינגל אקסטרים" הנוכחית הייתה חגיגית במיוחד עבור שפ"מ ובאה לציין 10 שנים של קיום התחרות.

עופר גולן, ממנהלי תחום הקריאיטיב בבצפר: "אני שמח שהתלמידים גילו בגרות מקצועית ושפטו את העבודות לגופן, ללא קשר למידת החשיפה של הקמפיין במדיות אחרות וללא קשר לגודלם של המשרדים שיצרו אותם. לראיה, נבחר דווקא תשדיר של משרד פרסום קטן יחסית, אשר בלט במקוריותו ויעילותו".

הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.

הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: קופירייטינג, תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות, שיווק פרסום. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, ע"י קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים והשבחת העובדים במשרדי הפרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה