תלמה מותחת את מותג כריות ל"כריות קרמלו"
תלמה מחברת יוניליוור, מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה טעם חדש "כריות קרמלו" - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל. השקת כריות קרמלו תלווה בקמפיין טלוויזיה מבית באומן בר ריבנאי, שיעלה תחת הסיסמא "כריות במילוי קרמלו, לא תאמינו מה קורה בפנימו". המהלך הינו בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת והאהובה של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.
עם זאת, עבר הסרטון הנוכחי התאמה למוצר החדש (כריות קרמלו), תוך שימוש באותה שפה פרסומית – ונוסף לו טוויסט חדש ומסקרן...
בנוסף, מזמינה תלמה לראשונה את קהל הצרכנים לבחור את הטעם הבא של כריות. באמצעות אתר אינטראקטיבי חדש (www.cariot.co.il), יוזמנו בני הנוער להציע טעם חדש לכריות ולזכות בפרסים. את הטעם הנבחר תפתח בעתיד תלמה לכדי מוצר חדש תחת המותג כריות.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל: "ממחקרים שערכנו עולה, כי המותג 'כריות' נתפס כמותג המגניב, הטעים, המהנה והמפתיע ביותר בקרב ילדים ובני נוער. למעשה, 8 מכל עשרה ילדים צורכים 'כריות' באופן קבוע. משכך, אנו פועלים כל העת להמשיך ולגוון את המותג, הן בטעם והן בצורה, במטרה להפתיע את הצרכנים. במבחני טעימה שערכנו זכה כריות קרמלו לציון גבוה - 9.6. 9 מתוך 10 ילדים ציינו כי הם אוהבים את טעם הקרמל. השקת כריות קרמלו מלווה לראשונה בפעילות אינטראקטיבית, שתאפשר לקהל לבחור את הטעם הבא בדגנים, ואנו מצפים בקוצר רוח לרעיונות שיעלו מקרב קהל היעד שלנו".
שוק דגני הבוקר נאמד בכ-467 מליון שקל, מתוכו מהווה כריות את המותג מספר 1, עם נתח שוק של כ-15% מכלל הקטגוריה וכ-30% מדגני הילדים והמשפחה (איי.סי נילסן, נובמבר 2006). דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 ולוו בקמפיין תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים" . המותג הפך להצלחה גדולה בקרב בני נוער וצעירים והפך למותג הדגנים מס' 1 בישראל, הן במכירות, הן בנתח שוק והן בתפיסת המותג בקרב צעירים כחדשני ומפתיע, ייחודי ואיכותי. הסדרה מצליחה בעיקר בקרב צעירים ובני נוער, שמוצאים ב"כריות" טעמים מפתיעים, גיוון וחדשנות.