דרמיפסור השלימה גיוס פנימי של 2.5 מיליון שקל

מרבית הסכום גויס ממשקיעים פרטיים והיתר מקפיטל פוינט; ההשקעה הנוכחית תשמש את דרמיפסור למימון פעילות הנדרשת לשם השלמת הניסויים הקליניים Phase 2 בהם החלה לאחרונה
דותן לוי |

קבוצת קפיטל פוינט הודיעה היום (א'), כי הסטארט אפ דרמיפסור שבבעלותה (39%), השלים גיוס פנימי בהיקף של כ- 2.5 מיליון שקל לפי שווי של 37 מיליון שקל. כ-2.1 מיליון שקל מסכום הגיוס הושקעו על ידי משקיעים פרטיים, והיתר על ידי קבוצת קפיטל פוינט.

ההשקעה הנוכחית תשמש את דרמיפסור למימון פעילות הנדרשת לשם השלמת הניסויים הקליניים Phase 2 בהם החלה לאחרונה, לאחר קבלת אישור מה- FDA. דרמיפסור מנהלת את הניסויים ב- 5 מרכזים רפואיים באירופה בכ- 170 חולים בליוויים של שני רופאים מומחים בעלי שם עולמי בתחום הפסוריאזיס.

דרמיפסור, הפועלת מחממת מיט"ג היי-טק ונצ'רס, מפתחת משחה ייחודית לא-סטרואידית לטיפול במחלת הפסוראזיס. לאחרונה קיבלה החברה אישור לפעילות שנה שלישית במסגרת חממת מיט"ג היי-טק ונצ'רס בהיקף של כמיליון שקל. היקף ההשקעות המצטברות בחברה עד היום (כולל ההשקעה החדשה) מסתכם בכ- 7.8 מיליון שקל.

דרמיפסור המנוהלת על ידי זאב אבן חן, הוקמה בשנת 2004 ע"י ד"ר אביקם הראל וד"ר אולגה בלוך והיא סיימה את שלב רישום פטנט המשחה ב 13 מדינות באירופה. למשחה שדרמיפסור מפתחת מספר יתרונות כשהמרכזי שבהם הוא שהמשחה אינה מכילה סטרואידים, הידועים בתופעות לוואי רבות. שוק התרופות לפסוריאזיס מגיע לכ- 800 מיליון דולר בשנה וצפוי להגיע עד שנת 2009 לכ- 1.2 מיליארד דולר (לפי (World Dermatology Market.כ- 1%-3% מהאוכלוסייה העולמית סובלת מהמחלה, מהם על פי הערכות כ- 130-100 אלף חולים בישראל. בכ- 75% מהחולים המחלה מתגלה לפני גיל 40.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה