סקופוס מדווחת על עליה של .6.2% בהכנסות רבעון 4
חברת סקופוס, המפתחת פתרונות לרשתות וידאו דיגיטליות, הודיעה היום על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2006 ולשנה כולה.
ההכנסות ברבעון הרביעי של 2006, הסתכמו ב-12.1 מיליון דולר, עלייה של 6.2% לעומת 11.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2006 ועליה של 1.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של השנה הסתכם ב-6 מיליון דולר בהשוואה ל-5.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, ו-6.4 מיליון דולר רווח גולמי ברבעון המקביל בשנת 2005.
ההפסד הנקי פרו-פורמה, עמד על 417 אלף דולר, או 0.03 דולר למניה, זאת בהשוואה להפסד נקי של 875 אלף דולר או הפסד של 0.07 דולר למנייה ברבעון השלישי השנה ולעומת רווח נקי של 322 אלף דולר ברבעון הרבעי של 2005.
ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי של השנה עמד על 780 אלף דולר, או 0.06 דולר למנייה, ירידה בהפסד הנקי בהשוואה להפסד נקי של כ-1.4 מיליון דולר, או הפסד של 0.11 דולר למנייה ברבעון השלישי של 2006 ורווח של 267 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה סיימה את הרבעון הרביעי והשנה כולה עם יתרות מזומנים ושווי מזומנים של 30.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-30.7 מיליון דולר ב-30 לספטמבר 2006.
ד"ר ירון סימלר, מנכ"ל סקופוס, אמר: "אני מרוצה מתוצאות הרבעון, במיוחד לאור העובדה שהתוצאות הושפעו ע"י מכירות ללקוחות אשר היו מעוניינים בפתרון מערכתי שלם. אחד מהיתרונות התחרותיים החזקים שלנו הוא האפשרות להציע פתרון טכנולוגי מלא, עבור מגוון רחב של לקוחות. אנחנו נמשיך להתמקד בפיתוח מערכות גם במהלך 2007, מתוך האמונה שהיכולת הזו מסייעת בחדירה ללקוחותhigher-tier שבעבר היו מחוץ להישג ידנו".
סימלר סיכם ואמר "אנו מאמינים שישנן סיבות רבות לאופטימיות באשר לתחזיותינו ל-2007. המוצרים והטכנולוגיה המתקדמת המוצעים, וכן העובדה שאנו מציעים מערכת שלמה, תאפשר לנו להנות מנטיית השוק למעבר מוידיאו אנלוגי לדיגיטלי ולתחרות ההולכת וגדלה בין המפעילים".