כל שעה והעז שלה
רשת חנויות הנוחות Yellow של פז, המובילה את קטגוריית הנוחות יוצאת בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בסוף השבוע תחת המסר: "כל שעה והעז שלה". הקמפיין ישודר למשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, באינטרנט ובשילוט בחנויות Yellow הפרוסות ברחבי הארץ.
לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז, "החיים המודרניים עמוסים ומורכבים וכולנו נמצאים תמיד במרוץ אחרי הזמן. Yellow משקיעה מאמץ בהבנת הצרכים של הלקוחות שלה ומנסה לתת פתרונות רלוונטיים מסביב לשעון לפי שגרת היום של הצרכנים בניסיון להקל במעט על חייהם".
במסגרת הקמפיין יעלו 3 סרטונים הלקוחים מסיטואציות של חיי היום יום בהם נתקלים הנהגים על הדרך, כדוגמת הפקקים בבוקר בדרך לעבודה והצורך לערוך השלמת קניה בדרך מהעבודה.
עוד בקמפיין, מבצעים המתאימים לשגרת היום של הצרכן כמו קפה של לאווצה ומאפה ב-11.99 שקל, בקבוק מים בשקל אחד בקניית כריך או סלט.
רשת Yellow מהווה את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל וכוללת 162 חנויות בפריסה ארצית עם זמינות ונגישות על הדרך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.