סטלה ארטואה בקמפיין חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות שלמור אבנון עמיחי, יעלה בטלוויזיה, בקולנוע ובשילוט חוצות
שרות Bizportal |

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הסופר פרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בקולנוע ועל גבי שלטי חוצות, תחת הסיסמא המוכרת: Perfection has its Price.

סרטון הטלוויזיה והקולנוע, באורך של 60 שניות, הינו בהפקה בינלאומית ומתאר זוג גנבים ששדדו שק מלא כסף וכדי לחגוג את השלל שהם השיגו, הם מוזגים לעצמם כוס בירה משובחת - סטלה ארטואה. תוך כדי המזיגה, נופל הנר על שק הכסף והשק עולה באש. המסקנה - הגנבים מעדיפים לאבד את הכסף על פני כיבוי האש עם הבירה. גם בסרט זה, בדומה לסרט הרכבת משנה שעברה, חוזר אלמנט ההקרבה, משמע לשלמות יש מחיר.

אורית עזרא, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "מאז השקת סטלה בישראל, יש גידול במכירות של עשרות אחוזים מול אותו חודש בשנה קודמת והמשך גידול מדי חודש בחודשו. סטלה ארטואה הינה מותג בירה סופר פרימיום מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה, שם הוא מספר אחת במכירות".

בנוסף, סטלה ארטואה מעניקה חסות ראשית לאירועים מובילים בעולם ביניהם: פסטיבל הסרטים בקאן, פסטיבל סאנדנס בניו יורק לסרטי סטודנטים וכן שותפה אסטרטגית של סרטי פוקס המאה ה-20.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה