פלזמה ותכשיטים לחג האהבה
יורוקום ורשת פדני משתפות פעולה בקמפיין משותף בהיקף חצי מיליון שקל
לקראת חג האהבה יוצאת חברת יורוקום דיגיטל, נציגת פנסוניק בישראל בשיתוף עם רשת פדני, בקמפיין לקידום מבצע משותף של החברות לקראת חג האהבה.
במסגרת המבצע, כל הרוכש מסך פלזמה של פנסוניק במהלך חודש פברואר מדגם PWD8 ב-10,990 שקל יקבל 2,000 שקל לרכישת מוצרים ברשת פדני.
הקמפיין, שהופק באמצעות מקאן אריקסון, בהיקף של חצי מיליון שקל, יעלה לאוויר בסוף השבוע הקרוב ויכלול הודעות בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט המובילים.
אחת הסיבות לחיבור בין החברות היא פרסום תוצאות מחקר שנערך בשלהי 2006 בארה"ב על-ידי חברת Teenage Research Unlimited ובו נמצא כי 77% מהנשים מעדיפות פלזמה בסלון על פני שרשרת יהלומים ו-56% מעדיפות פלזמה כמתנה על פני חופשה שנתית בפלורידה. המחקר כלל 1,400 נשים ו-700 גברים בגילאי 15-49.